د ملي عمل دويم پروګرام مهالوېش |
شمېره |
فعالیت |
تطبیقوونکی بنسټ |
2020 |
2021 |
Jan |
Feb |
Mar |
Apr |
May |
June |
July |
Aug |
Sep |
Oct |
Nov |
Dec |
Jan |
Feb |
Mar |
Apr |
May |
June |
July |
Aug |
گروه کاری حکومتداری و مدیریت مالی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د کابل په شمول په ۵ کليدي ولايتونو کې د ښارواليو عوايدو راټولولو الکټرونيکي سيسټم جوړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د سيسټم د بودجې او بشري ځواک اړتيا سنجونه |
د سِمهييزو ارګانونو خپلواکه اداره او کابل ښاروالۍ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د سیسټم تحليل، ډيزاين او پرمختيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
په پنځو کليدي ولايتونو کې د سيسټم آزموينه او د ښارواليو کارکوونکيو روزنه |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د ۵ کليدي ولايتونو په ښارواليو کې د سيسټم تطبیق |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
په ۵ کليدي ولايتونو کې د سيسټم او د هغه د کارونې بڼې په اړه عامه پوهاوی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د مياشتنيو او ربعوارو ريپورټونو وړاندې کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د ملي بودجې د ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت زياتوالی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د ملي بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت لارښود چمتو کول |
ماليې وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د ملي بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت لارښود د بډاينې په موخه د اړوندو مدني ټولنې بنسټونو د نظرياتو ترلاسه کولو او په دغه سند کې د هغو ځايولو په موخه د دوو مشورتي غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د لارښود نهايي کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د ۱۴۰۰ کال بودجې د ترتیب بهير کې د خلکو مشارکت د ټينګښت په موخه په ۱۵ ولايتونو کې د ملي بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت لارښود تطبيق |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د اړوندو او ليوالو مدني بنسټونو د څېړنېږو غوښتو پر وړاندې د لازمو آسانتياوو برابرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د ۱۴۰۱ کال بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت د تأمين په موخه په ۲۰ ولايتونو کې د دغه لارښود تطبیق. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د ښارواليو بودجې په ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت زياتوالی. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د ښارواليو بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت لارښود د مسودې چمتو کول |
د سِمهييزو ارګانونو خپلواکه اداره او کابل ښاروالۍ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د ښارواليو بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت لارښود بډاينې لهپاره د مدني ټولنې بنسټونو د نظرياتو راټولولو او په دغه لارښود کې د هغو شاملولو لهپاره د دوو مشورتي غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د لارښود نهايي کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د ۱۴۰۰ کال بودجې په ترتيب کې د خلکو مشارکت د تأمين په موخه د ۱۵ ولايتونو د مرکزي ښارونو ښارواليو لهخوا د بودجې ترتيب بهير کې د خلکو مشارکت لارښود تطبیق |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د ۱۵ ښارونو د بودجې تطبیق کې د خلکو مشارکت پايلو ارزونه او د ښاريانو د رضايت سروې ترسره کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د افغانستان په ۳۴ ولايتونو کې د خلکو مشارکت لارښود تطبیق ( په هر ولايت کې يوه ښاروالۍ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د مدني ټولنې په مشارکت د سيمهييزې ادارې قانون بياکتنه |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د سيمهييزو ارګانونو ادارې لهخوا د مدني ټولنې په مشارکت د سيمهييزې ادارې قانون د بياکتنې طرحې تسويد په موخه د يو صلاحيتلروونکي کميسيون جوړول. |
د سِمهييزو ارګانونو خپلواکه اداره |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د مدني ټولنې بنسټونو، اهل خبره او اړوندو ادارو په مشارکت د صلاحيت لروونکي کميسيون لهخوا د سيمهيیزې ادارې قانون د بياکتنې طرحې تسويد. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د سيمهييزو ارګانونو ادارې د سايټ لهلارې د تخصصي نظرياتو ترلاسه کولو او درج په موخه د تقنيني سند د لومړنۍ طرحې خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د قانون بياکتل شوې طرحې مسوده کې د نظرياتو راټولولو او ځايولو په موخه د سيمهييزو ارګانونو ادارې لهخوا د دولتي ارګانونو، مدني ټولنې بنسټونو او اړوندو ادارو سره د دوو غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د مدني ټولنې بنسټونو، اهل خبره او اړوندو ادارو په مشارکت د عدليې وزارت د تقنين رياست اجرائيه کميټې لهخوا د بياکتل شوې مسودې نهايي کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د تائيد او نظر وړاندې کولو په موخه د افغانستان اسلامي جمهوري دولت کابينې د قوانينو کميټې ته د ياد سند د نهايي مسودې وړاندې کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د افغانستان اسلامي جمهوري دولت کابينې ته د تائيد په موخه د ياد سند بياکتل شوې طرحې د نهايي نسخې وړاندې کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
په ملي شورا کې د ياد قانون د بياکتل شوې طرحې تصويب. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
د سيمهييزې ادارې قانون توشيح، خپرول او انفاذ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د سیمهييزو ارګانونو ادارې په دويمي واحدونو کې د شکايتونو ترلاسهکولو او رسيدهګي د پلټنې وړ جلا الکټرونيکي سيسټم جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د سيسټم جوړولو په اړه اړتيا سنجونه |
د سيمهييزو ارګانونو اداره |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
سیسټم جوړولو لهپاره د لازمو طرزالعملونو چمتو کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د معلوماتي سيسټم ډيزاين او پرمختيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د کارکوونکيو روزنه او د سيسټم عموميت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
په څلورو لويو ښارونو کې د سيسټم او د تطبیق په اړه يې عامه پوهاوی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د ښځو عالي شورا جوړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د ښځو وړتيا ورکوونې اصلي شريکباڼو لهخوا د ښځو عالي شورا جوړيدو په اړه د جمهوري رياست د فرمان مسودې چمتو کول |
د جمهوري رياست عالي مقام د دفتر لوی رياست |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د جلالتمآب جمهور رئيس تر رهبرۍ لاندې د ښځو عالي شورا جوړيو په اړه د جمهوري رياست فرمان |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د ښځو عالي شورا د غړيتوب په موخه د مدني بنسټونو د غوراوي ګډ ميکانيزم جوړول او د کابينې د جنډر او ښځو چارو کميټې، د ښځو پر وړاندې د تاوتريخواليي مخنيوي عالي کميسيون او د ښځو عالي شورا درېيو بنسټونو د صلاحيتونو په اړه وضاحت. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د ميکانیزم تصویب |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د ښځو عالي شورا کې د غړيتوب په موخه د ښځو وړتيا ورکوونې اصلي شريکباڼو تشخيص |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د بين المللي او د مدني ټولنې بنسټونو غړيتوب د څارنيز رول په موخه د ښځو پر وړاندې د تاوريخوالي مخنيوي عالي کميسيون د غړيتوب د ترکيب بياکتنه او همدارنګه د دغه کميسيون د مفاداتو تطبیق کې د عالي رتبه حکومتي چارواکيو د نه همکارۍ په صورت کې د ښځو عالي شورا ته د موضوع راجع کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د ښځو عالي شورا د جوړيدو په اړه د هېوادوالو پوهاوی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د ښځو وړتيا ورکوونې ملي پلان |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د ښځو وړتيا ورکوونې ملي پلان چمتو کولو لهپاره د ګډې کميټې جوړول |
د ښځو چارو وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د ښځو وړاندې ورکوونې اړوندو پلانونو، پاليسيو، طرزالعملونو او قوانينو د تطبيق په برخه کې ننګونو، خطرونو او زيانمنتياوو تشيخص |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د پنځو کلونو او په کلنۍ بڼه د ښځو وړتيا ورکوونې ملي پلان مسودې چمتو کول ( بودجه، تطبيقي او څارنيز پلان) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د پلان له تطبیق څخه د تمې وړ پايلو او د شاخصونو ټاکل ( کلنی او ربعوار) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د کابينې په جنډر کمېټه او د افغانستان اسلامي جمهوري دولت کابينې لهخوا تأييد او تصويب. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د شاخصونو او تمې وړ پايلو پر بنسټ د پلان له تطبیق څخه څارنه او ارزونه ( په بعوار او کلنۍ بڼه) او د هغه د ريپورټ خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د قانون حاکميت کاري ګروپ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اطلاعاتو ته د لاسرسي ټينګښت لهپاره د پرانيستې عدالت ميکانيزم جوړول او د دولتي چارواکيو اداري فساد قضيو د رسيدنې بهير چټکتيا. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
. |
په عدلي او قضايي ارګانونو کې اطلاعاتو ته د لاسرسي طرزالعمل د تدوين په موخه د دولتي ادارو ( ستره محکمه، لويه څارنوالۍ او اطلاعاتو ته د لاسرسي کميسيون) او مدني ټولنې بنسټونو د ګډې کمېټې جوړول. |
ستره محکمه او لویه څارنوالۍ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د ګډې کمېټې لهخوا په عدلي او قضايي بنسټونو کې اطلاعاتو ته د لاسرسي طرزالعمل د مسودې چمتو کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د سترې محکمې او لويې څارنوالۍ د ويبسايټونو له لارې د تخصصي نظريو ترلاسه کولو په موخه په عدلي او قضايي بنسټونو کې اطلاعاتو ته د لاسرسي طرزالعمل د لومړنۍ طرحې خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د سترې محکمې او لويې څارنوالۍ لهخوا د طرزالعمل په مسوده کې د هغوی د نظريو راټولولو او ځايولو په موخه د دولتي بنسټونو، مدني ټولنې او اړوندو ادارو په ګډون د دوو مشورتي غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د طرزالعمل تصویب |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
په ستره محکمه او لویه څارنوالۍ کې د اطلاعرسونې مراجعو فعالول او د هغو تجهيز |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
اطلاعاتو ته د لاسرسي قانون د حکمونو مطابق د طرزالعمل تطبیق او د هغه د ريپورټ خپرول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
د لوړپوړيو دولتي چارواکيو او دولتي چارواکيو د اداري فساد قضيو ته د رسيدهګي بهير چټکتيا په موخه د جزايي اجراآتو قانون کې د وړاندويل شويو مواردو له رعايت څخه څارنه او اطلاعاتو ته د لاسرسي کميسيون له حکمونو سره سم د هغه د ريپورټ خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د څارنوالۍ د تشکيل او صلاحيت قانون د بياکتنې له لارې د څارنوالانو د ګمارنې په چارو کې د روڼتيا ټينګښت او د مدني تولنې په څارنې سره د هغه تطبیق |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د مدني ټولنې په مشارکت د لويې څارنوالۍ لهخوا د څارنوالۍ د تشکيل او صلاحيتونو قانون د بياکتنې طرحې د تسويد په موخه د باصلاحيته کميسيون جوړول. |
لویه څارنوالۍ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د مدني ټولنې، اهل خبره او اړوندو ادارو په مشارکت د باصلاحيته کميسيون لهلوري د څارنوالانو ذاتي چارو کې د روڼتيا ټينګښت په موخه د بينالمللي تجربو پر بنسټ د ياد قانون د بياکتنې طرحې تسويد. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د لويې څارنوالۍ ويب سايټ لهلارې د تخصصي نظرياتو ترلاسه کولو او درج په موخه د تقنيني سند د لومړنۍ طرحې خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د لويې څارنوالۍ لهخوا د قانون بياکتل شوې طرحې مسوده کې د نظرياتو راټولولو او ځايولو په موخه د دولتي ادارو، مدني ټولنې بنسټونو او اړوندو ادارو د استازيو په ګدون د دوو مشورتي غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د مدني ټولنې بنسټونو، اهل خبره او اړوندو ادارو په مشارکت د عدليې وزارت د تقنين رياست اجرائيه کميټې لهخوا د ياد سند نهايي کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د تائيد او نظرغوښتنې په موخه د افغانستان جمهوري دولت د کابينې د قوانينو کمييټې ته د ياد سند نهايي مسودې وړاندې کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د تائيد په موخه د افغانستان اسلامي جمهوري دولت کابينې ته د ياد سند طرحې د نهايي نسخې وړاندې کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
په ملي شورا کې د ياد قانون د بياکتل شوې طرحې تصويب. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
د ياد قانون توشيح، خپرول او تنفيذ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
د څارنوالۍ د تشکيل او صلاحيتونو بياکتل شوي قانون په پام کې نيولو سره د مدني ټولنې په مشارکت د څارنوالانو د ګمارنې طرزالعمل تدوين او نهايي کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د مدني ټولنې په پراخ مشارکت سره د اداري فساد پر ضد د مبارزې کميسيون جوړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د آزاد رقابت او په قانون کې د تعريف شويو ميکانيزمونو پر بنسټ د وړتيا او جنسيتي تناسب اصل په پام کې نيولو سره د غړيتوب ترلاسه کولو لهپاره د نوماندانو د معرفي طرزالعمل جوړول. |
د اداري اصلاحاتو او ملکي خدمتونو خپلواک کميسیون |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د قانون پر بنسټ د نوماندانو د نيک شهرت د تدقيق او په اړه يې د خلکو نظرياتو ترلاسه کولو په موخه د اداري اصلاحاتو او ملکي خدمتونو خپلواک کميسيون د ويبسايټ له لارې د نوماندانو د ليسټ اعلان. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د اداري فساد قانون د حکمونو مطابق د کميسيون حداقل ۱۵ غړيو په اړه رڼه پلټنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د هغو کم له کمه ۱۵ نوماندانو له ډلې څخه چې د اداري اصلاحاتو کميسيون لهخوا معرفي شوي، د جمهور رئيس لهخوا د کميسيون د غړيو په توګه د ۵ هغو ټاکل. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د اداري فساد پر ضد د مبارزې کميسيون تجهيز او تمويل. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د جمهوري رياست عالي مقام د سپارښتنو تطبیق ته په پام سره د کميسيون له فعاليت څخه د سياسۍ رهبرۍ دوامداره ملاتړ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د ذینفع مالکيت تقنيني سند تسويد او د پړاوونو بشپړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د صنعت وزارت لهخوا د مدني ټولنې په مشارکت د ذينفع مالکيت تقنيني سند د طرحې تسويد په موخه د باصلاحيت ګډ کميسيون جوړول. |
د صنعت او سوداګرۍ وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د مدني ټولنې بنسټونو، اهل خبره او اړوندو ادارو په ګډون د باصلاحيته کميسيون لهخوا ذينفع مالکيت تقنيني سند طرحې تسويد. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د صنعت او سوداګرۍ وزارت د ويبسايټ له لارې د تخصصي نظرياتو د ترلاسه کولو او درج په موخه د تقنيني سند د لومړنۍ طرحې خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د تقنيني سند طرحې په مسوده کې د نظرياتو راټولو او ځايولولو په موخه د صنعت او سوداګرۍ وزارت لهخوا د اړوندو دولتي ادارو، مدني ټولنې او اړوندو بنسټونو په ګډون د دوو مشورتي غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د مدني ټولنې بنسټونو، اهل خبره او اړوندو ادارو په مشارکت د عدليې وزارت د تقنين رياست اجرائيه کميټه کې د ذينفع مالکيت تقنيني سند د طرحې نهايي کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
ته د تائيد او نظر غوښتنې په موخه د افغانستان اسلامي جمهوري دولت کابينې د قوانينو کمېټې د ياد سند د نهايي مسودې وړاندې کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د تأييد په موخه د افغانستان اسلامي جمهوري دولت کابينې ته د ياد سند د نهايي نسخې وړاندې کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
د تقنیني سند د پړاوونو بشپړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
د ذينفع مالکيت تقنيني سند توشيح، خپرول او انفاذ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د مدني ټولنې په څارنې سره د روڼ سيسټم پر بنسټ د افسرانو او ساتنمنانو د تعييانو او ترفيعاتو پاليسۍ تدوين |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د مدني ټولنې تر څارنې لاندې د افسرانو او ساتنمنانو د تعييناتو او ترفيعاتو پاليسۍ د تدوين په موخه د کورنيو چارو وزارت او مدني ټولنې بنسټونو د ګډې کميټې جوړول. |
د کورنيو چارو وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د ګډې کمېټې لهخوا د يادې پاليسۍ د طرحې تسويد. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
دکورنيو چارو وزارت په ويب سايټ کې د نظرغوښتنې په موخه د پاليسۍ د لومړنۍ مسودې خپرول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د پاليسۍ په مسوده کې د نظرونو ځايولو په موخه د دولتي بنسټونو، د مدني ټولنې او بين المللي سازمانونو استازيو په ګډون د دوو مشورتي غونډو جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د ګډې کميټې لهخوا د پاليسۍ نهايي کول او د کورنيو چارو وزارت لهخوا يې تصويب. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د ګډې کميټې لهخوا دپاليسۍ د تطبیق آسانتيا لهپاره د عمل پروګرام ترتيب او نهايي کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د مدني تولنې بنسټونو په دوامدارې څارنې سره د يادې پاليسۍ تطبیق. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د تقنيني اسنادو د پړاوونو بشپړولو د تعقيت آنلاين الکترونيکي سيسټم جوړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د سيسيټم جوړونې، د بودجې اړتيا سنجونې او بشري ځواک په اړه له اړوندو ادارو سره همغږي |
عدليې وزارت او د معلوماتو او احصائې ملي اداره |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د آنلاين سيسټم جوړولو او کار پرمخبيولو لهپاره د کارپوه بشري ځواک ګمارنه او که چېرې out source وي، د قرارداد ورکړه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د سيسټم پرمختيا لهپاره د اړتياوو راټولول او د هغو تحليل |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د سیسټم ډيزان او پرمختيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د سيسټم ازموينه، د ادارو د کارکوونکيو روزنه او اړوندو ادارو ته د سيسټم سپارل |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د عامه پوهاوي په موخه د سيمينار جوړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د سيسټم تطبیق او هېوادوالو ته يې په اړه ريپورټ ورکول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د بشري سرچينو کاري ګروپ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د مدني ټولنې په مشارکت د روغتيايي خدماتو وړاندې کوونکيو لهپاره د کيفيت ښهوالي (حداقل معيارونو پرمختيا) چوکاټ چمتو کول او له دغه مرکزونو څخه منظمه او دوامداره څارنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ چمتو کولو په موخه د عامې روغتيا وزارت او د مدني ټولنې بنستونو کارپوهانو څخه د يو ګډ کاري ګروپ جوړول. |
عامې روغتيا وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د کاري ګروپ د دندو لايحې چمتو کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د ګډ کاري ګروپ لهخوا د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ د مسودې چمتو کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ کې د نظرياتو راټولولو او ځايولو په موخه د مدني ټولنې غړيو سره مشورتي ناسته |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ نهايي کول او د عامې روغتيا وزارت مقام لهخوا د هغه منظوري |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ په رڼا کې د هېواد د ۵ لويو ښارونو کم له کمه ۲۰ روغتونونو څخه د مدني ټولنې په مشارکت د څارنې لومړي پړاو ترسره کول، د ستونزو تشخيص او د مثبتو بدلونونو په موخه سپارښتنې. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ په رڼا کې د هېواد د ۵ لويو ښارونو کم له کمه ۲۰ روغتونونو څخه د مدني ټولنې په مشارکت د څارنې دويم پړاو ترسره کول، د ستونزو تشخيص او د مثبتو بدلونونو په موخه سپارښتنې. له هغو روغتيايي مرکزونو څخه د ملاتړو او تصادفي(Random) څارنو سربېره چې مخکې ورته سپارښتنې شوې وې. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
د روغتيايي خدماتو وړاندې کولو لهپاره د ( حداقل معيارونو پرمختيا) کيفيت ښهوالي چوکاټ په رڼا کې د هېواد د ۵ لويو ښارونو کم له کمه ۲۰ روغتونونو څخه د مدني ټولنې په مشارکت د څارنې درېيم پړاو ترسره کول، د ستونزو تشخيص او د مثبتو بدلونونو په موخه سپارښتنې. له هغو روغتيايي مرکزونو څخه د ملاتړو او تصادفي (Random) څارنو سربېره چې مخکې ورته سپارښتنې شوې وې. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د درملو مارکيټونو، عمده پلرونځيو او شخصي فارمسيو څخه د منظمې څارنې او تاريخ تېرو درملو راټولو په موخه د مدني ټولنې په مشارکت د يو څارنيز چوکاټ جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د فارمسيو او عمدهپلورنځيو سټاکونو څخه د ټوليزې څارنې د يو چک ليسټ پرمختيا او نهايي کولو او همدارنګه د هغو فارميسيو او سټاکونو د دوامداره او تعقيبي څارنې په موخه چې څارنه يې بشپړه شوې، د يو ډيټابس پرمختيا لهپاره د عامې روغتيا وزارت او مدني ټولنې بنسټونو له متخصصانو څخه د يو کاري ګروپ جوړول. |
عامې روغتيا وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
په يوه ربعه کې د ۱۵ عمده پلورنځيو له سټاکونو او ۳۰ فارميسيو څخه څارنه او د تاريخ تېرو درملو راټولول او له منځه وړل. همدارنګه د کابل د درملو په مارکيټونو کې د حرارت درجې پر وړاندې حساسو درملو د ساتنې له معياري شرایطو څخه څارنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
په يوه ربعه کې د هرات ولايت د ۱۵ عمده پلورنځيو له سټاکونو او ۳۰ فارميسيو څخه څارنه او د تاريخ تېرو درملو راټولول او له منځه وړل همدارنګه د کابل د درملو په مارکيټونو کې د حرارت درجې پر وړاندې حساسو درملو د ساتنې له معياري شرایطو څخه څارنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
په يوه ربعه کې د ننګرهار ولایت د ۱۵ عمده پلورنځيو له سټاکونو او ۳۰ فارميسيو څخه څارنه او د تاريخ تېرو درملو راټولول او له منځه وړل همدارنګه د کابل د درملو په مارکيټونو کې د حرارت درجې پر وړاندې حساسو درملو د ساتنې له معياري شرایطو څخه څارنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
په يوه ربعه کې د کندهار ولایت د ۱۵ عمده پلورنځيو له سټاکونو او ۳۰ فارميسيو څخه څارنه او د تاريخ تېرو درملو راټولول او له منځه وړل همدارنګه د کابل د درملو په مارکيټونو کې د حرارت درجې پر وړاندې حساسو درملو د ساتنې له معياري شرایطو څخه څارنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
په يوه ربعه کې د بلخ ولایت د ۱۵ عمده پلورنځيو له سټاکونو او ۳۰ فارميسيو څخه څارنه او د تاريخ تېرو درملو راټولول او له منځه وړل همدارنګه د کابل د درملو په مارکيټونو کې د حرارت درجې پر وړاندې حساسو درملو د ساتنې له معياري شرایطو څخه څارنه. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
له ټولې پروسې څخه د يو تفصيلي او ټوليز ريپورټ چمتو کول او له فارمسيو څخه د دوامدارې څارنې لهپاره د مشخصو وړاندېزونو، د ژمنې تطبیق پر وړاندې شته ننګونو او زدهکړل شويو درسونو وړاندې کول او په انځوريزه او د شمېرو په بڼه له خلکو سره د ترسره شوې څارنې د موندنو شريکول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اکاډميکو بنسټونو، څېړونکيو، د مدني ټولنې غړيو، بينالمللي کارپوهانو او د عامه او خصوصي سکټور استازيو په مشارکت د هېواد د کار بازار مطابق د تحصيلي نصاب بېاکتنه او پرمختيا. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د لوړو زده کړو وزارت نصاب د همغږۍ په موخه د تحصيلي نصاب کارپوهانو، اکاډيميکو څېرو، څېړوونکيو، د مدني ټولنې غړيو، بينالمللي متخصصانو او د عامه خصوصي سکټور بنسټونو استازيو په ګډون د ګډې کميټې جوړول. |
د لوړو زدهکړو وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د ۲۰۲۰ کال لهپاره د تحصيلي نصابونو بياکتنې عملياتي پلان چمتو کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د ۲۰۲۰ کال په ترڅ کې د تحصيلي نصاب بياکتنې او پرمختيا ملي پروګرام ( کلسټرونو) له لارې د ۲۰ تحصيلي څانګو د نصاب بياکتنه او پرمختيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د ۲۰۲۱ کال لهپاره د تحصيلي نصابونو بياکتنې عملياتي پلان چمتو کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د ۲۰۲۱ کال په ترڅ کې د تحصيلي نصاب بياکتنې او پرمختيا ملي پروګرام ( کلسټرونو) له لارې د ۱۰ تحصيلي څانګو د نصاب بياکتنه او پرمختيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د تحصيلي نصابونو د بياکتنې او پرمختيا ريپورټ خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
له پوهنېز بهير څخه په څارنه کې د خلکو او مدني ټولنې رول پياوړتيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
له پوهنې څخه د څارنې په برخه کې د خلکو او مدني ټولنې د رول پياوړتيا ميکانيزم جوړولو لهپاره د عمل پروګرام ترتيب او تنظيم. |
پوهنې وزارت |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
له پوهنې څخه د څارنې په برخه کې د خلکو او مدني ټولنې د رول پياوړتيا ميکانيزم جوړولو لهپاره د پوهنې وزارت استازيو او مدني ټولنې غړيو په ترکيب د يوې ګډې کميټې جوړول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د پوهنې وزارت او مدني ټولنې ګډې کمېټې لهخوا له پوهنېز بهير څخه د څارنې په برخه کې د خلکو او مدني ټولنې د رول پياوړتيا ميکانيزم د مسودې چمتو کول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
د پوهنې وزارت د ويبسايټ او ټولنيزو شبکو له لارې د خلکو د نظرياتو راټولولو او ځايولو په موخه د ميکانيزم د مسودې خپرول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
د ميکانيزم په مسوده کې د نظريو راټولولو او ځايولو په موخه د زدهکوونکيو د اولياوو، د ښووونې او روزنې کارپوهانو او مدني ټولنې غړيو په ترکيب د مشورتي ناستې جوړول. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
د هېواد په اتو زونونو کې د ميکانيزم ازمايښتي تطبيق ( په هر زون کې دوه ښوونځي چې يو يې د نجونو او بل يې د هلکانو وي) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EMIS د سيسټم اصلاح او پياوړتيا |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
د سيسټم پراختيا په موخه د پوهنې وزارت، د احصائې او معلومات ملي ادارې او اداري اصلاحاتو او ملکي خدمتونو خپلواک کميسيون له استازيو څخه د يوې ګډې کاري کميټې جوړول. |
پوهې وزارت او د احصائې او معلوماتو ملي اداره |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
د EMIS سيسټم لوړاوي او پياوړتيا په موخه د يو عمل پلان چمتو کول |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
د سیستم اړتيا سنجونه، تحليل او آناليز |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
د EMIS سيسټم پرمختيا او لوړاوی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
په کابل او هرات ولايتونو کې د سيسټم آزمايښتي تطبیق |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
د رنګونو تشريح |
|
تطبیق شوي |
|
د تطبیق په حال کې(له ځنډ پرته) |
|
د تطبیق په حال کې (له ځنډ سره) |
|
د تطبیق وخت يې پاتې دی |
نېټه: د ۱۳۹۸ کال د مرغومي ۱۴ |